lördag 3 april 2010

GLAD PÅSK!


Igår långfredagen startade vi med en morgonpromenad,
sedan vart det stranden några timmar!
Jag fick även se något jag inte sett förut...
Någon skrev Jesus (all about life tror jag han skrev också)
på himlen, det var lite coolt.
Igår kväll blev det inga påskägg eller påskmiddag,
Men en himla massa Sushi istället! :)

Jag har blivit medlem på tv4 anytime.
Så igår låg vi och kika på det okända, för att ens kunna somna
utan att få mardrömmar så avslöt vi kvällen
med några gamla Bigbrother avsnitt som också fanns där..
Kan inte fatta hur man orkade sitta och kolla varje kväll på
det där, herregud. Dem gör ingenting annat än gnäller och
snackar skit!!!

Idag, stranden (?) just nu lite molnigt men det blir nog bättre,
tänkte även gå och se om jag kan få en tid att fixa naglarna.


Inga kommentarer: