onsdag 31 mars 2010

YES!

Tentan avklarad, Fan så skönt!
Nu återstår det bara att se hur resultatet blev.
Har egentligen inte en aning hur det gick,
Eftersom det var många frågor som hade väldigt lika
svar och svar som var mer eller mindre korrekta
så skulle jag lika gärna få alla rätt som inga!...
Jag är glad iallafall hur det än går,
för nu har jag ledigt fram till onsdaaag! :D

Det skall jag fira med att krypa ner till mina små
husdjur som antagligen värmt upp sängen åt mig.
(NEJ USCH, jag hatar dem och hoppas jag fick död på
dem sista idag..vilket jag tvivlar på)

H är ute med jobbet,
så jag skall nog passa på att se på en tjejfilm som han
inte brukar uppskatta! haha.

Egentligen vart jag lite fest sugen...
Eller, "gå ut och ta en drink sugen"...
Jaja, imorgon skall vi förmodligen ta oss in till storstan
för lite shopping och förhoppningsvis ett besök på
the summit, ett jätte fint ställe som ligger 47
våningar upp så att man har utsikt över hela stan,
Dessutom snurrar stället hela tiden så att man har utiskt
åt alla håll!

Inga kommentarer: