fredag 9 april 2010

HOME SWEET HOME.

Nu var det längesen jag skrev här,
det finns en anledning..
Har nämligen åkt hem till Sverige och det skulle bli en
överraskning, vilket det vart!
Var rädd att jag skulle råka skriva något så någon skulle
förstå att vi skulle komma hem så jag skrev inte alls istället.

Men nu är vi hemma på våran Ö igen, härligt!
Kom hem i onsdagskväll,
chockade dem här hemma, cyklade sedan ut i stallet med naddis.
Igår vart det lunch med Amanda på Joda, träffa neng och hans mops-
bebis (så nu är jag helt deppig, önskar att den var min så otroligt mycket)
han var så himla söt lilla Yatzy!
Fick även träffa Lovisa och se hur hon har det i sitt nya hem.

Idag gjorde jag comeback på gymmet,
riktigt skönt att ha ett ställe att gå å träna på igen.
Blir mbl ikväll också och sen middag med familjen..

Fullt upp kan man säga, jag älskar det här!

Inga kommentarer: