tisdag 5 oktober 2010

Vakna!


Ännu ett långt uppehåll från bloggen.
Dåligt eftersom jag just den senaste tiden har haft
all tid i världen att skriva av mig!
Varit ledig ett tag från allt och alla, men är nu tillbaka
i det verkliga livet med allt som det innehåller......

Under mina lediga veckor blev det bla en spontanresa
till Rhodos med min kärlek. Välbehövligt!
Fint väder, lugn och ro och massa god mat!
När vi landade på visbys flygplats vart det bara hem och
packa om väskorna för att på börja våran flytt till
södra murgatan
den som vi gått och väntat på enda sedan i april!
Det är som en dröm, älskar lägenheten!
Det känns som ett mysigt litet hus.
Önskar bara att vi fick bo där året runt..men men.

Jag saknar vissa människor som tidigare tillhört en
stor del av min vardag..
Det är när allt är upp och ner man inser hur viktiga dem är.

1 kommentar:

Therese sa...

äntligen natalie.. JAG vill läsa mer mer mer av din blogg..
PUSSSS/THERESE en gammal turk polare