onsdag 20 oktober 2010

Klarar mig.

Min kille har köpt en ny bok...
Och han är sjukt nöjd med den!!!!
jag ligger i sängen och försöker verkligen om och om att få
ihop ett iallafall halvbra inlägg (svårare än det låter)...
Men titt som tätt tittar han på mig och bara väntar på att jag
skall be honom att läsa upp ännu en klurig sak ur sin bok..
Nyss fick jag veta att vi människor tappar ...... (nånting) hud
per minut och att man borde köra på champagne istället för vitt
vin om man önskar en snabb fylla....Jaaaa, som sagt jag lär mig,
mycket ikväll, återkommer med fler exempel en annan kväll...

Förövrigt har detta varit en riktigt kass dag,
hoppas på en bättre imorgon men har mina aningar
att även den tyvärr kommer att fortsätta i samma bana..
Hoppas på en fika med Amandra imorgon kväll så att
den kan få ett bra avslut åtminstone..

Tack och Godnatt!!!

Inga kommentarer: