måndag 8 mars 2010

Mango tree.

I helgen invigde jag skype,
Varför har man aldrig använt det tidigare?
Då hade man kanske kunnat lägga dem tusenlapparna
som gått till tråkiga telefonräkningar på annat!

Idag vart det morgonpromenad med H och lite träning här
hemma, saknar att ha ett gym att kunna gå till..
Eller iaf Amandas core och spinning! :)

Skulle precis unna mig några timmar på stranden,
men lagom när jag var insmord och hade ätit frukost
täcktes himlen av moln.....
Ett tecken på att jag borde vara hemma och studera? :)
Jaja, ingen panik. Det skall ändå bli fint resten av veckan.
Känns som det var längesen jag hade en heldag på stranden nu.
Man blir lite bortskämd med att ha stranden så nära och värmen,
glömmer nästan bort hur skönt det är.

Snart är dem här två tokarna tillbaka i Sydney!

Inga kommentarer: