tisdag 16 februari 2010

South beach.

Idag har jag påbörjat en diet.
Som förhoppningsvis kommer att leda till att
jag rasar några kilon nu de närmsta två-tre veckorna.
Tycker att dag ett har gått bra, ätit mig mätt,
druckit mycket vatten och varit ute på en lång och
skön morgonpromenad. Så fortsätter det på det här
viset och jag dessutom skall gå ner på köpet så är
jag väldigt nööjd! :)
Imorgon byter jag även ut ipoden mot sällskap på
min promenad, perfekt då slipper jag vara rädd att
de små äckliga possumsarna skall gå till attack..
Eller kanske inte skall vara så säker,
Henrik Jansson är inte känd för att vara världens snällaste
när vi går på "läskiga-djur-ställen".........

Om två veckor fyller jag år..
Alla som vill är välkomna på födelsedagsfika hos mig!
Tack och godnatt!

Inga kommentarer: