torsdag 18 februari 2010

Jag saknar frukt.

Dag 4 på dieten.
Igår var en riktigt pissig dag,
När klockan var två hade jag noooll energi kvar..
Inte så bra eftersom jag har en del att göra med mitt plugg.
Hade helt enkelt lagt upp dagens matplan lite dåligt,
så jag fick springa ner till coles och köpa upp mig på lite
jordnötssmör för att piggna till.

Jag förvånas lite av mig själv. Dag ett när jag skulle få i mig
frukosten (omelett med grönsaker) höll jag på att spy.
Inte riktigt min grej att äta stekt mat till frukost,
Men redan nu 4e dagen så har jag vant mig och gillar det..
Får se vad jag tycker efter 2 veckor, lär nog vara ganska trött på det.

Har insett att jag dricker och äter på tok för lite i vanliga fall,
jag har ju fullt upp nu..Känns som jag äter något hela tiden.
Jaja, så länge det funkar så är jag glad!
Igår hade vågen redan börjat vandra sakta nedåt!

Nu skall jag läsa lite!

Inga kommentarer: