tisdag 23 februari 2010

Snökaos.

Jag tycks gå miste om något stort där hemma!?
Loggar in på fb, varenda människa uppdaterar sina
statusar angående snö och kyla,
går in och läser aftonbladet -ständiga varningar om halka,
stanna hemma från jobbet och trafikkaos.
Läser man bloggar så gör folk inget annat än säger hur
kallt det är och hur mycket snö det är.
...Väldigt svårt att sätta sig in i det när det räcker
att titta ut genom fönstret här och få en svettattack!
Men liiite snö skulle jag nog kunna tänka mig,
någon dag iaf. Jag tycker att det ser mysigt ut :)

2 kommentarer:

veronica sa...

hihi. har någon av dina vänner tagit nåt foto på hur mkt snö vi egentligen har här hemma? du skulle bara vara här. det är såååååmysigt. I love it :o)
ha det superskönt i värmen tjejjen. stora kramar verran

Lovisa Emelie Filippa sa...

hörrududu. säg aldrig att snö är mysigt! Jag bottnar knappt, så djupt är det !!!! Bläää.
snart kommer jag vet du om det? ;)