söndag 4 oktober 2009

Världens sämsta.


Jag har precis utsett mig själv till
världens sämsta bloggare!
Det är väl nu om någongång när det händer något
kul i mitt liv som jag borde skriva,
men nej inte ett enda inlägg på två veckor.
SÄMST!

Som sagt veckorna går fort och nu är det ynka 6 dagar
kvar innan det är dags att packa ihop väskan och
åka hem för den här gången..
Dock behöver jag inte gråta några större floder den här
gången. Henke kommer (antagligen) hem i början av dec
och vi åker tillbaka hit till nyår!
Sedan blir jag kvar här till sommaren
Jag skall börja plugga (nästan chockad själv)
Så nu håller jag på att fixar med det.
Någon som vill flytta med mig och dela lägenhet?
FRITT FRAM att hänga på!

Tillbaka till nutid.
Har haft fint väder, nästintill dödsvarmt en dag
då H la sig döende i duschen på stranden.
Då var det bara att packa ihop grejerna och gå hem.
Sedan dess (två dagar) har det varit sämre väder.
Har iofs inte gjort något för vi har fick istället tid att
åka färjan och hälsa på storstan och alla läskiga/söta djur!


1 kommentar:

Anonym sa...

vaa, vad ska du plugga???/sandra g