onsdag 14 oktober 2009

Helt sjukt.

Tillbaka i Sverige och på ön igen.
Som vanligt inte mycket nytt som hänt,
Kul att vara tillbaka på jobbet idag
trodde inte man kunde sakna sitt jobb
men det har jag faktiskt gjort, Bra tecken gissar jag!

Hemresan var lång (läs den längsta resa i mitt liv)
från de att jag satte mig gråtandes på ett tåg i syndey
tills det att jag gick av arlanda express tog ca. 36 timmar.
Men helt klart värt, har haft tre helt underbara veckor!
Sedan blev det övernatting hos Sandra, Mateo och Gino!

Nu har jag bara 2 ½ månad kvar tills det bär av tillbaka
till Australien och Henke, Kommer bli som en dröm!
Så skönt att veta att vi kommer bo på samma ställe och
inte bara har en kort period då vi skall umgås för att
en sen skall åka och man skall ligga hemma och sakna så
man döör (precis så som jag gör nu).......................

Nyårsafton på ett flyg med kineser kommer ju kanske
bli lite olikt mina tidigare nyårsfiranden..
Speciellt medtanke på att dem inte ens firar nyår då..
Hmm!

Core med Amanda ikväll, Alltid lika bra :)
Imorgon blir det Forza. Skall övertala fröken Jansson bara!

Nu ser jag i kors och stavar fel för att jag är så trött.
Hoppas på att kunna sova lite längre än till klockan fyra
imorgon....Godnatt!

2 kommentarer:

löve sa...

Fröken jansson är på. Men vart i hela friden håller du hus? Vi har mysmidda o du är inte här?!

Natalie sa...

svar på den frågan är -jag sover när klockan är 18.20! återkom när ni börjar med mysfrukostar istället kan efter 04.00! :D