måndag 22 juni 2009

Perfekt.


Fattar inte att dagarna kan gå så fort,
Midsommarhelgen vart riktigt lyckad.
I lördags regnade det dock något helt sjukt på fårö
så vi flydde snabbt in till stan där solen sken.
Hamnade även på kallis, sen hem till mig och sedan hem till
Love och Cricken, där jag tillslut somna och alla andra gick
till gute. Jaja, lika bra det väl.
Skulle trotsallt upp och köra bil till flyget :D

Just nu känns det mesta perfekt,
Solen skiner (skall fortsätta med det också tydligen)
jag jobbar bara kvällar, vilket betyder att jag har dagarna
fria att sola hur mycket jag vill.
Nästa vecka går jag på semester.
En som har varit väldigt saknad har kommit tillbaka.
Nu är det bara Ansikos som saknas här på ön!
och snart kommer ju hon också hem.
det här blir bara bättre och bättre!!!
Tacka vet jag sommaren.

Inga kommentarer: