torsdag 18 juni 2009

Midsommar 2009.


-Kan den bli lika bra som 2007?
Blir iaf inte sämre än 2008,
det är ett som är säkert!!

Nu är snart allt inhandlat och nerpackat redo för att
bege oss ut till sheepisland, Bara solen som skall infinna sig på
himlen så kommer allt bli perfekt!
På lördag så fort någon är i skick för att sätta sig bakom ratten
bär det av direkt vidare till tofta som har invigning för
hp's nya beachclub, skall bli kul att se vad dem fått ihop där ute.
Men jag skall (läs måste) hålla mig ganska nykter
vill ju vara någolunda levande och trevlig på söndag när
äääääääääääääääääntliiiiiiigen
Henrik kommer hem!!

En vecka kvar sen går jag på semester i två veckor
innan det är dags för att börja jobba på lindex igen!

Dags att träna. Trevlig midsommar!

Jag skall lära mig blogga med mobilen.

Inga kommentarer: