torsdag 26 mars 2009

Shame on me.

Jag har varit sämst på att uppdatera senaste veckan.
Men skulden ligger inte helt på mig,
min data har inte mått helt bra och fungerar då och då!
Samtidigt som detta satte ju självklart mobilen igång
att krångla, Teknikens underbara värld.
Fan, kan det inte bara funka som det skall!?

Well, redan torsdagkväll och jag har två lediga dagar att
njuta av..Känns dock som mitt schema är fullspäckat för
båda dagarna, imorgonbitti sätter det igång klockan åtta
med Poweryoga (om jag orkar) sen tvättstuga, receptionsmöte,
Shopping, träning, städning.
Och på lördag har jag en väldigt fin middag att se fram emot!
Jag och Eric var på välgörenhetsgala/bal i julas och la där bud på en
kock tillsammans med två andra par,
Vi vann..Och på lördag kommer han och skall tilllaga en jätte
god middag, Kommer att bli jätte trevligt!

Jag är för jävla snäll i vissa lägen,
Varför är man sån?
-det är ju ändå aldrig någon som tackar en!
Snarare tvärtom, när man för en gångskull inte
ställer upp då blir det ett jävla gnäll. hmm.

Inga kommentarer: