onsdag 18 mars 2009

Miss.

Ikväll åkte jag hem till familjen för att få lite mat i magen.
Perfekt, medtanke på att jag har brist på fantasi vad det
gäller matlagning just nu och även pengar..hmm....
Skönt att veta att nästa månad blir bättre!
Höll mig kvar där, såg på tv och umgicks för att få tiden att gå
så att jag sen kunde åka hem och invänta att H. skulle vakna
och göra mig mig sällskap på msn en stund. (tänkte jag)......
..Den planen gick ju tyvärr och sket sig rätt rejält, fan!
Bättre lycka nästa gång. Kan inte alla i hela världen leva
i samma tidzon? Hade varit så mycket enklare då..

Jobbar kväll imorgon, sedan har jag tre lediga
förhoppningsvis soliga dagar att se fram emot!
Yees. I helgen får i vårat golv (läs jääävla golv)
i lagt för tionde helgen i rad,
Så ligger det inte på plats efter den här helgen,
då kommer jag personligen att slänga brädorna på plats
heeelt själv!!!!

Jag har by the way fått med mig en kär vän på mina
au-pair planer..Kan inte bli mycket bättre!
Det kan vara värt att flytta hem till mamsen över sommaren
för att kunna få ihop lite extra pengar på uthyrning av lägenheten.
Behöver nog varenda krona jag kan spara! :)

Tack och godnatt då eftersom det inte blev någon chatt ........!

Inga kommentarer: