torsdag 12 februari 2009

Vitt.

Vaknade för en liten stund sen,
utvilad och redo för att gå tillbaka till jobbet!
Skall bli skönt att få träna,
det har ju inte varit så aktuellt den här veckan.
Hade egentligen ännu en tandläkartid idag,
valde att boka av den..
Så kul är det inte att se tusenlapparna flyga från kontot.

Vad hände med vädret?
sitter och tittar ut genom mitt fönster och ser bara vitt överallt.
Hur fan kan man tycka om snö? Det är vidrigt!


Snart är det dags för mig att bli långhårig igen :)
Då kanske jag kan komma ur min hårsvacka som jag haft sedan
i fredags då jag och nadde exprementerade med min lugg..
Det slöt med att nadde skrattade så hon grät,
Mina tårar var inte heller långt borta,
Fast det var inte av skrattattack utan panik!

Nu skall jag klä på mig 7 lager kläder och ta mig ut i snöstormen.
Härligt..

Inga kommentarer: