torsdag 12 februari 2009

Dra tillbaka tiden.

Jag vet inte om jag gillar all tid man får över när man ligger hemma för sig själv.
Blir lätt att man börjar tänka mycket, och sakna ännu mer!
Kanske bäst när man jobbar ändå?
Då håller man huvudet fullt sysselsatt, och tiden går snabbare.
Visst saknar jag då med,
men det blir inte lika påtagligt som när man ligger hemma i sin säng..
Får väl försöka tänka positivt snart är sommaren här och även det jag saknar..
-Vill ha juli nu!

Suttit och kollat runt på lite olika Au-pair sidor,
har bestämt mig för att försöka komma iväg till hösten!
Inte en vinter till i Sverige, och verkligen inte på Gotland..
Så nu är det slut på allt slöseri av pengar, jag skall börja spara.
Wish me luck.

Nu är det dags för sista filmen för ikväll. förhoppningsvis. Om inte min tand hade tänkt att hålla mig vaken en natt till....

Inga kommentarer: