fredag 20 februari 2009

Överdos.

Jag kom nyss upp från tvättstugan.
Nadde tycker att jag skulle passa perfekt som hemmafru,
Kanske jag kan hålla med om, med tanke på att det är andra gången
den här veckan jag tvättar...
Varje gång går det åt en flaska sköljmedel,
kan man väl kanske tycka är överdosering
men det finns ju inget bättre än att lägga sig i en säng med nytvättade lakan.
Och gud så gott det luktar :)

Imorgon bär det av till Fårö.
Men innan det skall jag till gymmet och träna med Martin,
och ut till Follingbo för att hämta Björns bil som jag skall låna.
Eftersom jag jobbar och Amanda har barngympa på söndagmorgon
blir vi tvugna att åka tillbaka till stan lite tidigare än de andra.
Då kan det vara bra med en bil så att vi slipper gå!

Nu ligger vi (läs nadde) och ser på en inte-natalie-film....
med det menas en jävligt overklig, gammaldags film om en drake.
Helt meningslöst, fram med kärleksfilmerna!

Inga kommentarer: