fredag 20 februari 2009

Inte okej.

Jag har under de senaste två veckorna varit den sämsta
tänkbara kompis man kan ha,
jag har inte orkat prata eller umgås.
Men nu är det slut på depptiderna, Skärpning på mig nu!
Ingen blir ju bättre av att vara ensam.
Kan behöva en tok-Anna som livar upp en
så därför sitter jag nu och väntar på henne på msn.
Vi har bokat in en date om 15 min. :)
(haha om man ändå kunde spola tillbaka tiden)

Jag vill så gärna komma ifrån ön,
flytta till Oslo, till Anna..saknar henne sjukt!
Men så kommer ju nästa problem,
även där måste man jobba...
Och jag hatar att söka jobb!
Jag kommer att behöva få in mycket pengar
om jag skall kunna komma iväg till hösten/vintern
som Au-pair...Hade varit en dröm!

Ledig idag..Underbart skönt.
Jag skall inte göra någonting speciellt fram till kl.16.30
då blir det ett MBLpass,
tror att jag får med mig både mamma och nadde som sällskap!

Yes, solen skiner! skall ladda ipoden och ut å gå! :D

Inga kommentarer: