måndag 23 februari 2009

Naddes liv som bonde.

Eftersom jag och min sambo bestämt oss för att springa vårruset
så har jag idag på börjat min träning inför det,
blev dock bara 3 kilometer på löpbandet..
Men det är okej,
eftersom vi sedan åkte ut me familjen och simmade i Roma!
-Tack Nadde för sightseeingen jag fick också,
tur man har henne, den lilla bondtjejen.....;)
Själv tycker jag det är lika skönt varje gång jag kommer tillbaka in till Visby!
Gotland är litet, Visby har inte mycket och landet är ångestframkallande.

Imorgon har vi sovmorgon, så då blir det morgonträning för ovanlighetens skull.

Om en vecka fyller jag år, exciting!
Snart kommer åldersnojjan,
eller framför allt så växer "måste-göra-något-med-mitt-liv-ångesten" ännu mer!

Nu, Filmstund. Hoppas att den är så bra som N. påstår.
Gårdagens filmval kan jag säga var lite oklart,
hyrde en svenskfilm som mer verkad vara en porrfilm...

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

hellu!