onsdag 25 februari 2009

Fettodag.

Efter ha varit duktig och tränat i morse
kom vi på påväg hem i från gymmet att det är fettisdagen,
vilket betyder att man får äta huur många semlor man vill.
-Jag fick i mig en och en halv...
Sjukt gott!

Har antagligen ett mindre härligt arbetspass att se fram emot imorgon..
8-21.30 om inte Martin ser till att bli frisk. HOPPAS!!

I helgen skall vi äntligen få vårat golv på plats.
Hoppas fan att det blir snyggt, så som jag sett fram emot att få det i lagt!
Björn har sagt att han skall ställa upp,
eftersom den andra killen lyser med sin frånvaro
och jag börjar bli rejält trött på att bo på en byggarbetsplats..

Nu går det att kommentera också,
så jag förväntar mig en massa nya när jag vaknat!

Godnatt då!

3 kommentarer:

Anonym sa...

WUhuuuuu yes æntligen!!
Hørru... dax o sætta dej vid msn så snabbt du vaknar! Holla!

Anonym sa...

WUhuuuuu yes æntligen!!
Hørru... dax o sætta dej vid msn så snabbt du vaknar! Holla!

Anonym sa...

Hahahaha, damn va inte de lættaste o kommentera.. blev ju as många