måndag 3 januari 2011

2010.

Tvåtusentio var ett händelserikt år.
Det hann hända både bra och dåliga saker
som förändrat mig och min vardag.


På nyår för ett år sen satte jag mig på flyget mot Australien för
att tillbringa mina fyra och en halv första månad på andra sidan jorden.

Min tjugoandra födelsedag firade jag tillsammans med min
kärlek i en supermysig stuga uppe i Blue mountains.
Lätt den bästa födelsedagen någonsin!

Månaderna långt hemifrån bestod av massa stranddagar,
pluggångest och annat smått och gott!
Vi tog oss ut på sjön några dagar också.

När vi kom tillbaka till Sverige så gick det bara några dagar
innan jag bestämde mig för att bli mamma och åka till
Halmstad och hämta hem den här skönheten.

Våren bjöd på många pormenader, nytt jobb och en massa
mys med familjen!

Midsommar i almedalen och på Kallis. Fin start på sommaren!


Såå kom sommaren
(som gääärna får snabba på och komma tillbaka NU NU NU)


...Sen kom hösten. Tyvärr fortsatte det inte lika bra som första
delen av året, det hade sina anledningar men vad brukar man
säga ur allt dåligt kommer något bra(?) Jag tog tag i det
och lärde verkligen känna mig själv och hur min kropp fungerar..

Vi försvann iväg till Grekland och hade en lugn och skön
välbehövd semeeester!!




Sedan var det dags för flytt till Södramurgatan,
Dessvärre blev vi inte kvar där så länge och hamnade istället
i mina och naddes gamla kvarter!


Och nu till vinterns festligheter!




Nyår hemma på JWG7.
Wilma har inte riktigt fattat det där med att man skall kyssas
på tolvslaget..Bättre lycka nästa år!!


Tvåtusenelva
kommer att bli ett grymt år!!

1 kommentar:

Lovisa Emelie Filippa sa...

grymt inlägg. Bingan for life! Puss min skönhet