måndag 21 juni 2010

MIDSOMMAR(?)

Jag fattar ingenting!
Dagarna (och veckorna) bara springer iväg!!
Vad gör jag av
tiden?

I fredags var Amanda på besök,
det vart grill och utgång.
Det var ett tag sen sist, men allt var sig likt..

Jag skall göra mitt bästa för att inte göra detta till en
gnällblogg
men fan så trött och ledsen man kan bli på vissa!

Med det skrivet så tänker jag lägga dig, dom och det
bakom mig och inte låta det ta mer energi! :)

Som sagt, tiden går fort och på fredag är det midsommar.
Inte mycket planer, det får bli som det blir helt enkelt!
Ge mig fint väder så är jag nöjd!!!

1 kommentar:

Lee sa...

jag vet vad du gör av tiden! Jobbar, men mig!! :) Haha vi har så kul på jobbet att vi alldeles glömmer av tiden :) Tråk att ni inte skall va m oss på midsommar... :/ Ses imorrn darl! Kramis