lördag 15 maj 2010

MYCKET HAR HÄNT.

Låg i sängen och kom på mig själv att något saknats i
mitt liv de senaste veckorna..
Jag har knappt suttit vid en dator sedan jag fick Wilma,
och inte nog med det så har jag börjat på ett nytt jobb.
Fullt upp och dagarna har alldeles för få timmar för att
man skall hinna med allt man önskar.

Ja, nytt jobb!
Vart skall jag börja?
Allt gick så himla fort, från fattig student
(som dessutom hatade sitt plugg), inga pengar, inget jobb.
Okej, jag hade jobb..I sommar på Lindex några veckor.
Men från ingenstans ramlar världens drömjobb över mig,
En ny butik skulle öppnas och Lee fick tjänsten som butikschef
och viiips så hade jag en heltidstjänst omgående!!
Kunde inte ha blivit bättre, Jag älskar redan det här.
Vi har hela veckan från tidig morgon till sen kväll inrett,
hängt, strykt packat upp och piffat till och igår hade vi
öppning! Gick som en dans och väldigt många positiva komplimanger.
Det här kommer att bli den bästa sommaren!

Kom till oss på Olars Ulla på adelsgatan :D

Inga kommentarer: