onsdag 10 mars 2010

Jag är kär!

Helt plötsligt ändrades mina planer för de
närmaste åren rätt ordentligt!
Nya planer, och det känns jätte bra!
Kanske skall ta och leta upp en frisörutbildning
och kanske få köpa min mooooops?!
Kan inte riktigt förklara min kärlek till dem hundarna,
det är något speciellt..Har suttit och kollat en massa
kennlar och på blocket ikväll, och jag kan inte sluta le.
Har önskat mig en mops i present varje år sen
jag var kanske hmm..14 - 15?
det är snart på tiden att jag får (köper) en!
Får sällskap med mig på flygresan hem,
som just nu ser ut att bli runt den 10 maj. :D
Hittat bra biljetter till London så vi kommer stanna
en natt där och passa på att kika omkring och
shoppa lite innan vi beger oss hem till ön!

Nu tänkte jag fortsätta kvällen lika bra med ett
GREYS avsnitt!

1 kommentar:

Anonym sa...

ska du inte komma förbi mej på hemvägen o fira min födelsedag?!?!?! :D/ en liten tjej som börjar på A.