söndag 28 mars 2010

200.

Fick se att det här är det 200ade inlägget
jag skriver i denna blogg, det var inte dåligt!

Ikväll kära vänner är det dags för tenta.
Kan ju konstatera efter dessa veckor att grammatik
inte är min starka sida..Det vägrar fastna i mitt huvud.
Så vi får väl se hur det går......

Jag har kommit in i någon konstig period,
ingenting smakar speciellt gott?
Försöker komma på saker jag skulle kunna vara sugen på,
sånt som jag annars alltid gillar..
Idag tex. Gick in och ställde mig på sushistället och gick
ut lika snabbt, inte sugen.
In på coles, gick runt i säkert 30 min, kunde inte komma på
vad jag skulle vilja laga för mat. så det slöt med en bit
mörk choklad, (som inte heller var gott!?)...

Aja, det blir nog bättre när jag kommer till Sverige,
köttbullar och potatismos, lax och lösvikts godis är det första
jag skall köpa hem :)

2 kommentarer:

veronica sa...

määäh. finns det inte lösviktsgodis i austria??? :oP surt

puss på di söta du

Natalie sa...

Hehe, det finns på vissa ställen. MEN då är det typ segaråttor liknande godisar i olika former bara! Jag vill ha lakrits och choklad :D Puss