söndag 17 januari 2010

Vin.

Igår kom två blondiner ner på stranden och hängde
med mig, inte vilka som helst utan Elin och Erika!
Känns fortfarande sjukt när man träffar gotlänningar här.
Så igår vart det utgång. Tömde några flaskor vin här hemma
med H och M och hamnade sedan på något ställe..
Avslöt kvällen med en helt okej uppvärmningsbar hamburgare på
7eleven och klackarna i handen. Landade i sängen runt halv sex.
Så idag är jag lagom pigg!
...Men solen skiner och inte ett moln på himlen så det är bara att
ta en kall dusch, vakna till och knata ner till stranden!

Jag skall förresten kanske hänga med på roadtrip nästa vecka
med E och E..Byron bay tror jag var det första stoppet?

Hade tänkt lägga upp lite bilder, men kom nu på att Elin har min
kamera så det får fixas ikväll!

2 kommentarer:

veronica sa...

åh nathalie, vilket underbart liv du verkar leva. är mäkta avis. hade inte suttit helt fel å leva som du gör varje dag...hmm...kanske dags å börja skrapa triss... :oP
är det elin gardinge du menar?
sköt om di och va rädd om di. stora kramar verran

Natalie sa...

Heeej!
Kul att se att du läser här! :)
Ja du får komma ner och hälsa på, trivs hur bra som helst. Har inget att klaga på!

Ja det är Elin Gardinge som är här, Jätte kul med lite gotlänningar som kommer hit och umgås!

Ha det så bra, Kram!!