lördag 9 januari 2010

Hälsoresa.

Nice, en vecka in på min vistelse här och
jag byter redan skinn...
-jaja, har lärt mig en läxa kan man säga!
Solfaktor 30!

Igår var H ledig, då blev det en heldag vid näten,
Väldigt mycket svenskar här nu (och gotlänningar)
Idag, skinande sol så då vart det morgonpromenad och
efter det stranden igen såklart!..Var dock stört varmt
(jag vet att jag inte skall klaga på värmen) så jag
gick och luncha med Henrik som jobbar istället och gick
hem i tid. Ganska smart, Vi bor 7 stycken i lägenheten nu
så man måste planera smart för att slippa köa till duschen!

Känns verkligen som jag hamnat på en hälsoresa.
Har det hur slappt som helst, inget att bekymra mig över
eller jobb att stressa till. Bara äta bra, ut och gå sköna promenader,
sola och sova! Passar mig perfekt.
Men snart drar pluggandet igång!

Inga kommentarer: