onsdag 6 januari 2010

Bränd!

Dålig uppdatering, förlåt!
Hade inte tillgång till internet de första två dagarna
då vi bodde på hotell,
Men nu är vi tillbaka på James street och jag har redan
lyckats bränt sönder mig totalt. SNYGGT!
Så nu ligger jag hemma och tycker synd om mig själv
medans alla andra är nere på stranden och steker.
FAN, hoppas dessa brännskador försvinner fort.
Tog mig ut i värmen för någon timme sedan för att kolla
hur dem hade det där nere och för att fixa kontokort och
fylla på mobilen (så nu är det mitt australienska nummer som
gäller om någon skulle få för sig att vilja höra av sig..)
men nu är jag tillbaka i sängen, usch vad det svider :(
...Så som ni säkert förstått så är det toppen väder här!

Flygresan var en pina, men det gick bra ändå.
Var ganska så beredd på den kassa maten och sällskapet
så det kom inte som någon större chock när jag endast kunde
äta en brödbit, lite coctailfrukt och dricka jucie på hela resan.

Hoppas att alla hade en lyckad nyår och fått en bra början på det
nya året, det har iaf jag! :D

Puss och Kram

1 kommentar:

veronica sa...

hej sötnos. fy vad taskigt att du gått å bränt dej...men det är väl inte så svårt att undvika heller kan jag tänka mej, man vill ju glassa i solen ;o)
låter iaf som du har dte riktigt najs där nere. och tänkt int epå oss här i ett snöigt sverige, det bara snöar å snöar...haha. kram på dig ocg var rädd om di!!! // veronica