onsdag 16 december 2009

tomten och hans mamma.

Den här veckan bara springer iväg!
På gott och ont,
Jag har på något vis lyckats glömma (förträngt)
att jag har en himla massa att få gjort...
Så idag när jag varit ledig har jag fått några saker klara.
Bl.a. köpt en totalt värdelös mobil, Kan inte ens skicka sms för tillfället.
Tänker inte skriva mer om den för jag blir bara mer och mer
irriterad och det finns en risk att den kommer att hamna i väggen!

Slut på gnäll och till det roliga,
Det som jag gillar mest med julen faktiskt!
Alla nära och kära kommer hem till ön..nästan.
Någon som kommer saknas bara,
men honom skall jag ju ändå snart få träffa ändå!!!
Sandra och Mateo kommer på måndag! :D
Han är en sån solstråle, man blir helt glad bara man ser på honom!

Snön bara vräker ner,
Riktigt mysigt och nu börjar julkänslan komma!

Inga kommentarer: