söndag 27 december 2009

Rea.

Så nu sitter man här, Julen är över..
Allt är som det skall, man har ätit sig spyfärdig (och tjock)
på julgodis och mat. Härligt!...
Även fått massa tid med familj och vänner.
Jobbat på rean, där folk betedde sig precis som vanligt.
Fattar inte det där. Folk blir helt tokiga så fort alla priser sänks,
Okej att det är kul att fynda men måste man slänga kläder precis
överallt och uppföra som att det här är sista gången dem får handla?

Väldigt kul var det att få umgås med Anna Iris och Klara i förrgårkväll!
Saknar gamla gänget, Bara jag som stannat troget kvar på ön..
Hmm, lite oväntat. Men nu är det slut på det! :)

Känner egentligen för att vara lite negativ och skriva av mig lite mer,
men besparar nog er mitt gnäll.
Har varit tillräckligt sånt här!

Är iaf himlans glad över att jag åker på torsdag.
Kommer sakna min familj väldigt mycket,
det här blir rekord på hur länge jag varit ifrån dem..
Men det skall nog gå fint, har ju allihopa på facebook.
har hunnit med lite bad med familjen också!

Puss och kram!

Inga kommentarer: