fredag 6 november 2009

Din värsta ovän.

Gjorde comeback på jobbet idag,efter tre dagar i sängen..
Visade sig dock att det inte blev någon större succé
så nu ligger jag här igen! Typiskt.
Nerbäddad och ser på greys så det går ingen nöd på mig för tillfället.
Har sagt det förut och kommeratt säga det många gånger till,
Det finns ingen bättre serie!
Hoppas aldrig det tar slut.

Under mina dagar här hemma utan så många att prata med
om dagarna har jag hunnit med desto mer tänkande!
1. Svartsjuka är något som är väldigt svårt att träna bort,
antingen är man det eller så är man inte det.
(Till dem som inte är det grattis)
Personligen tycker jag att det kan vara fint till en viss gräns.
Men när det går så långt då man låser en annan person,
eller hindrar den till att leva sitt liv. Då har det gått för långt.
2. Man skall verkligen ta vara på allt man haroch uppskatta det,
man vet aldrig när det tas ifrån en.
3. Döden, jag hoppas att jag blir 135 år! :)
4. Religion kan få folk att göra hemska saker (läs sinnessjuka)
vilket för mig är helt omöjligt att sätta mig in i eller ens föröska att förstå.

Yes så här blir det när man sett 16 filmer på tre dagar
hjärnan sätts igång rejält med både det ena och det andra.

Förresten så är det snart
"bara 1 och en halv månad kvar"
Önskar att jag kunde få sätta mig på flyget nuuuuuu!

1 kommentar:

Mims sa...

Flyttar du ner för gott eller bara i några månader?

saknar dig din sparv!