torsdag 3 september 2009

Chock för kroppen.

Idag har jag som chockat min stackars kropp rejält,
Från att varit sjuk (det ena efter det andra)
till idag tre träningspass på en dag!
Imorse vart det crosstrainer innan jobbet,
ikväll fick jag med Lee på spinning och efter det hade
vi personal på form ett prova på pass av Forza som vi
skall börja ha på schemat from nästa vecka tror jag!
Mycket roligt, och svårare än det ser ut!

Kommer garanterat kännas i hela kroppen imorgon.
Ingen sovmorgon blir det heller,
skall skjutsa mamma och Erik till båten!
Dem skall på kärlekssemster över helgen...
tallin båt nånting :)
Så då är det jag som bestämmer här hemma..

Nu skall jag bara invänta Henke så jag kan få säga
godmorgon och godnatt, Inte det lättaste att få det
att passa in att prata med den här tidskillnaden
sen skall det bli oootroligt skönt att få sova!!!!

Inga kommentarer: