onsdag 5 augusti 2009

When love takes over.

Jag har varit sämre än sämst på att uppdatera här
i sommar, det skyller jag helt enkelt på att jag haft
det så himla bra och haft saker att göra hela tiden så
det har inte funnits någon tid över!
Men nu har Henke lämnat mig, så tillbaka till datan
och även till jöranwallingatan..
Största anledningen till det är för att spara pengar så
att jag snart också kan åka till australien,
funkar ju inte riktigt det här att ha honom så långt bort!
Önskar verkligen att man kunde spola tillbaka tiden några
veckor, men nej det går ju inte så då får jag väl försöka
ändra tankarna och se framåt!

Depp depp deppp, nu skall jag sluta!
tiden går ju inte fortare för det, eller?Lägg till bild
Anna kommer snart hem och livar upp allt igen.
TACK, kommer bli jätte bra! :D
Just för tillfället har jag fullt upp med att måla om mitt
blivande rum. Blir vitt! hoppas på att få det klart idag
så att jag kan hämta hem min säng och möbler.
Börjar kännas i nacken efter att ha legat på soffan
fyra nätter....
Skall nog föröska att styra upp en date me lovisa ikväll
också, det var längesen nu!


Inga kommentarer: