fredag 14 augusti 2009

Lycklig.

Kom hem, mör i hela kroppen efter ännu en dag
med omhäng, folk som tror att jobba i affär bara
går ut på att vika kläder hela dagarna
kan jag berätta att
så är verkligen inte fallet!
Blev iaf väldigt glatt överraskad när jag fick syn
på ett vykort från australien på kylskåpet!!
Det gjorde verkligen min kväll,
Jag har världens bästa kille.
Kan inte förklara med ord hur mycket jag längtar
efter att få åka ner till honom,
Det kommer att bli som en dröm!!!!

Imorgon gör jag comeback på form.
Känns väääldigt längesen jag jobba där sist!

Ikväll har jag Anna och lillebror haft filmkväll,
vill inte riktigt att hon skall åka hem.
Veckan har gått så snabbt och jag har verkligen
inte hunnit umgåtts så mycket som jag velat.

Regn regn och regn,
nu är det verkligen på god väg att bli höst!

Godnatt.

Inga kommentarer: