fredag 7 augusti 2009

Baddar såren med salt.

Fredagkväll.
-Ganska precis en vecka utan Henke.
Ikväll har jag kommit fram till hur orättvist livet är!
Varför kan man inte bara få vara med den man tycker om?
varför skall pengar stoppa en från att göra det man vill?
VARFÖR är det så satans långt till Austraaaaalien?

Till dem få som ännu orkar läsa här så kan jag ju
förvarna er för en deppblogg fyra månader framöver.
-Så läs och njut! hoppas ni har eran kärlek lite närme! :)

Snart återgår jag till gymmet.

Har grillat med familjen ikväll.
Önskar verkligen att jag också var ledig imorgon
båda mina famlijer skall åka till stranden ihop,
hade nog varit precis vad jag hade behövt varit med på
för att muntras upp!
kommer väl förhoppningsvis fler tåg.

Snart är det dags för oss (jag och lovisa)
att ha ett möte ang hösten/vintern!

Som grädden på mosen (eller vad säger man?)
så har jag även lite "hemlängtan" till turkiet.
Att ett ställe kan vara så speciellt för en,
Alla har verkligen fel uppfattning om landet och
folket där!
Det känns tomt och tråkigt att veta att detta blir min
första sommar utan Alanya och alla vänner där!
Får hoppas att Therese stannar där ett tag så att jag
blir tvungen att åka dit och se hur hon har det ;)

Iyi geceler!

1 kommentar:

kardesh sa...

Dont u worry suga jag kommer stanna där och du mååååste ju så jävla mycket hälsa på mig..helst i september ...

ja vet de går inte men man kan ju alltid hoppas :D

pusssss