fredag 21 augusti 2009

Ännu en fredag.

Grillad lax hemma med familjen,
varför äter man inte det oftare?
istället för kött och någon fettig sås....?
Lax är ju tio gånger godare!

Just nu sitter jag och halvsover framför datorn,
väntar på att den där henrik jansson skall
logga in, HATAR den här tidskillnaden!
Har hittat en billig biljett och måste boka,
VAAAAAAAAAAKNA!
Helt sjukt att jag kommer att vara där om mindre än
en månad!

Känner verkligen inte av när det är helg längre,
kan det bero på att jag inte är full och springer
på krogen kanske?
Faktum är att för första gången på riktigt länge
har jag inte något sug efter det och hoppas det
håller i sig ett bra tag till.
Kommer bli rik medtanke på hur mycket pengar man
annars spenderar när man går ut fredag lördag jämt!

På tal om fest så har formfitness medlemsfest/personalfest
på wallers den 5 sep.

1 kommentar:

Mirran sa...

Så avensjuk på att du ska till Australien, jag planerar halft att åka tid 2011 lixom haha :P