torsdag 4 juni 2009

Studenten.

Jätte glad för alla studenter som nu åker omkring
och skriker och kastar flaskor på vägarna....
meeeeen jag är så jäävla avundsjuk!
inte på att få kasta flaskor, men studentdagen
var nog den bästa dagen i mitt liv så man får ju liite
ångest av att veta att man aldrig mer kommer att få uppleva det
FAN OCKSÅ!
Tur jag sitter nere i en källare och slipper se dem.

Imorgonbitti åker jag till sthlm, kom på att jag var
ledig så jag åker lite innan dem andra så
kommer lovan och naddis imorgon kväll,
Zandra och sinnika kommer på lördag!

Så imorgon skall jag ha en heldag med Sandra och Mateo!
Skall bli så kul å träffa dem, var ju ett tag sen sist.

Nu, dags att träna!
Har inte rört på mig sedan i lördags.
Det finns ju ingen gång man så gärna vill träna
som när man är sjuk och verkligen inte kan
så det skall jätte bli skönt :)

Trevlig helg då!

Inga kommentarer: