måndag 25 maj 2009

Bäst på fest.

Jag kan jag. (Dricka allstå!)
Lördagen började snyggt med träning och fotboll.
Stressigt att va fotbollsfru, snabbade oss ut till dalhem.
när det var dags för nästa match på gutavallen gav
Nadde och Zandra upp så det blev jag och Lovisa kvar.
Halvdöd efter att endast ätit en korv och
druckit 2 koppar kaffe var det dags för fest.
Zandra hade med sig thaisprit, Lovisa stod för shottarna
och jag hamna på efterfest.
Kunde med andra ord bara sluta på ett sätt
-Fem på morgonen ringer jag Martin och
tvingar honom att jobba åt mig, Bra Natalie!
Igår var en helvetes dag,
tur jag har männen i mitt liv (Lillebror, Kiwi, Nengan)
som satte igång grillen, annars hade jag nog inte fått
i mig så mycket. Efter det var det äntligen dags för
Wallander som jag tjatat om i flera dar,
Zandra och Nadde kommer med filmen.
Jag helt överklycklig sätter igång den...
men såklart fungerar den inte,
så det var bara för oss att åka å hyra en annan.
Bättre lycka nästa gång.
Godnatt då!

Inga kommentarer: