onsdag 13 maj 2009

Jag skall aldrig bli som dig.

Har inte skrivit på ett tag,
och planen är att jag skall bli bättre på det.
Vi får väl se helt enkelt.

-Vad har hänt?
Bor ännu hemma hos familjen,
Vilket börjar skapa ångest medtanke på att jag betalar en
hyra på en lägenhet jag inte utnyttjar. Snyggt!.....
Skall flytta hem, snart!
Jag älskade ju det stället förut
men det är något som saknas
och jag tycker om att ha någon att umgås med.

Veckorna bara springer iväg och helt plötsligt
är det knappt en månad kvar tills den där killen
kommer hem från Australien. Yeeeeees! :D

Kom nyss hem från gymmet.
Ikväll vart det Core (Utan Amanda tyvärr)
och spinning med Andreas.

På lördag skall vi på form ut till Mix ranch
och leka hela dagen, på kvällen blir det middag
och antagligen utgång!

Grattis min bästa på födelsedagen!!

Finns ingen som dig, känns inte helt okej att du bor därborta.
Utan mig....
Sweet dreams/N.

Inga kommentarer: