torsdag 16 april 2009

Skakig.

Igår hade vi en helkväll på jobbet.
Usama Aziz kom dit och hade föreläsning
och träning med oss! Väldigt kul och intressant!
Svingades runt Amanda och brottades :D
Insåg även vilka svaga ben jag har.....
http://www.youtube.com/watch?v=N88cW-rASlQ&feature=player_embedded
Här är lite ifrån träning,
bla när jag tappar amanda rakt ner i mattan..
http://www.youtube.com/watch?v=1wiuoJOaKzI&feature=player_embedded

Efter många om och men så lyckades jag iaf ta mig
upp på crosstrainern ikväll efter stägning.
Ingen lek vill jag lova, med den träningsvärken.

Ledig imorgon. Har tusen saker att ordna.
Polisen, Banken, Skatteverket, Länsförsäkringar.
Med andra ord. Bara massa tråkigt....
(sånt som mamma alltid gjort åt en förut)

Har en "ny" tillfällig telefon och två nummer.
....vet inte riktigt hur jag lyckades?

Älskar gotland på våren!
Jag och Naddis skall försöka fixa två hästar
så vi får ut och rida lite i helgen.

Well, dags att sova?
Simba ligger och värmer upp sängen åt mig.
-Bättre än ingen alls, hade dock föredragit att ha
en annan kille här......................blä!
Godnatt :)

Inga kommentarer: