onsdag 11 mars 2009

Svett och tvätt.

Ligger hemma, äter och ser på Efterlyst.
Jag Lovisa och Naddis har varit och spinnat, vi kan vi..!!
Kom ut ur spinningsalen som en svettig tomat,
Jag mitt dumhuvud la mig i solariet idag, liiiite för länge..
Glömde att det var ett bra tag sen jag låg där sist och stekte!
Hade hoppats på bio ikväll, vill så gärna se changeling.
Men tackade nej till gruppdate (förlåt N.) ;D
så det får bli en annan kväll.
-Någon som är frivillig att följa med?

Hmm, jag borde verkligen ta mig in i min otroligt stökiga garderob.
Har tvättstuga imorgon klockan 07.00. Underbart,
med tanke på att jag egentligen har världens sovmorgon
börjar jobba klockan fyra! Dålig planering.

Hittade nyss den här på blocket.

Kan vara den sötaste jag sett,
Sjukast av allt. 7500:- helt stört!
-GEEE MIIG!

2 kommentarer:

Anonym sa...

va de mkt eller lite för en liten hundsparv??

Natalie sa...

haha gratis! :D
Dem kostar ju runt 16 annars!