söndag 1 mars 2009

Sabo.

Jaha, redan söndag!
Fattar inte hur de lediga dagarna kan gå så snabbt!?
I helgen har det blivit en hel del drinkar och mycket mat!

Fredags:
jag nadde och linda stannade kvar på salongen för att sätta i mitt hår,
då Nadde lyckas få mig att gå ifrån att vara heelt ointresserad
eller sugen på att gå ut till jävligt taggad...
Så dem pyssla med mitt hår och naglar, drack lite vin sedan hamnade vi på Hp.
Var afterwork så den första jag träffade på var pappa, Christoffer kom även ner :)
Det blev alltså en lång kväll,
var tydligen inte tillräckligt när klockan var två så vi hamna i innerstan
och drack ytterliggare lite till. Sen somnade jag fint!

Lördags:
Vaknade med bakisångest (som jag alltid gör hur kontrollerad än kvällen varit)
Bestämde mig för att ha en lugn kväll och gick hem till pappa
i det underbara väder som vi faktiskt har nu och åt middag!
Stressade hem för att fräscha upp mig och äta lite till, på joda!
Emy o Viktor kom förbi en stund,
åt våfflor färgade hår och fixade till Emys outfit inför maskerad kvällen på Hp.
Jätte trevligt att träffa Lindextjejerna igen,
Jag hamnade dock på Hp och tappade bort lindex som antagligen gick till munken.

Ikväll blir det bakning och söndagsmiddag hemma på irisdalsgatan.
För imorgon kommer ju familjen och hälsar på och grattar!

Hittat en så jävla snygg ring. Måste ha!

Inga kommentarer: