söndag 8 mars 2009

Ingenting i min kalender idag.

Tog mig upp tidigt imorse för att gå och se lillebrors
sista hemma match, tur att dem vann annars hade det inte varit värt
besväret som det faktiskt var att ta sig upp.
Nu ligger jag nerbäddad i min säng med vindruvor och juice,
har dragit ner rullgardinen och tänkt att ligga kvar här och inte göra
någonting fram till kvällen då jag skall gå på aerobicen.
Jag älskar söndagar
....När man är ledig, vilket inte händer så ofta!
Därför skall jag njuta extra mycket idag.
Dagen hade ju kunnat vara perfekt..Om jag hade fått lite sällskap!
Blir svårt bara eftersom sällskapet jag önskar befinner sig en bit härifrån...

Jag tror att jag har världens bästa familj, tack för det :)

Kom aldrig hem till Verran igår,
Mådde inte så bra efter jobbet men piggnade till när
Amanda och Maria kom hit med ost kex och vin senare på kvällen.
Så vid ett var jag i bättre skick och redo för stan,
Tyvärr träffade jag inte upp mina gamla lindexvänner
jag gissar att dem var på Munken, Vi hamnade på Surfers
och sedan tillbaka hem till mig för att laga ihop lite mat.
Med andra ord, det vart en jättemysig kväll iallafall,
även fast det inte blev enligt planerna.

Inga kommentarer: