lördag 14 mars 2009

Fredag den trettonde.

-Började ju bra, fick hoppa in och jobba 9,5 timme på min lediga dag.
Fan!
Jag hade verkligen massa planerat, men det var bara att ställa in.
Helgen fortsätter med en massa jobb.
Måndagen lika så. 10-21.30 är inget pass jag längtat efter.

Jag vill ha semester,
Funderar på att ta en sista minuten.
Satt och pratade med Amanda om det igår på jobbet
och vi kom fram till att vi nog faktiskt är värda det!

Ikväll, tjejmiddag och schlagerkväll.
Kommer att bli mysigt,
De andra brudarna skall väl vidare till Hp också
men jag får nog nöja mig med god mat så att man orkar upp imorgon!

Satt och plågade mig själv framför datorn igår.
Fattar inte varför man ens går in och tittar på kläder
när man inte har råd att spendera...Helt meningslöst!
Jag hatar att spara!

Inga kommentarer: