onsdag 11 februari 2009

Många timmar blir det..

Ligger hemma med tandvärk - har sovit 5 timmar på 4 dagar..
Är lätt att bli uttråkad och frustrerad, Vilket jag kan säga att jag är.
vill bara slita ur mina tänder, äta (något annat än vaniljyoghurt) och sedan sooova!
Varit vid tandläkaren två gånger, men dem kan inget göra förrän svullnaden lagt sig.
När det händer skall jag till sjukhuset och dra ut tandjäveln!
-Lovely, längtar redan efter lite mer smärta!.......

Och nu, efter ha hyrt 13 filmer och 2:a säsongen av Anna Phil så börjar även det bli urtrist!
Så därför gör jag en blogg (mest för att vara sysselsatt en stund)
Nog för att blondinbella och alla andra bloggdrottningar gör det mycket bättre och råkar ha ett lite mer händelserikt liv än mig, men det kan ju ändå vara skönt för min egen del att få skriva av mig lite...Sedan är det upp till dem som vill/orkar att läsa.

Nadde fyller år på lördag och det blir stort kalas för henne,
vilket jag sett fram emot..
Tills igår då jag insåg att det snart är helg och jag ännu sitter här med en igensvullen hals och en käke som är två gånger större än den borde. PLUS att jag går på penicillin....fan!

Inga kommentarer: