söndag 15 februari 2009

Living the dream.

Nu ligger man här, som så många gånger förut
med bakisångest och helt bestämd att jag inte skall dricka igen.
Får väl se hur länge det håller i sig den här gången!

Igår var en trevlig kväll.
Hade varit ännu bättre om jag hade halverat mitt alkohol intag...
Har precis kollat igenom alla bilder från igår
och 90% av alla bilder är det en kille med som jag aldrig sett förut,
vilket man inte skulle gissa om man tittar på dem här bilderna,
då det ser ut som att vi är bästa vänner, hmmm..
Vem fan är människan??


Jag skall lägga av att vara svartsjuk och orolig,
får inte ut något av det ändå! :)
Tar bara en massa energi..
Nu är den här veckans avsnitt av Beck slut och
det är dags för mig att sova!

Jag skall fixa alkolås på min mobil, helt klart!!


Inga kommentarer: