torsdag 26 februari 2009

Biff.

Jag fattar seriöst inte vad som hänt med mig,
har alltid varit och kommer alltid vara morgontrött...
(Trodde jag!)
Är antagligen bara inne i en bra period
för den senaste veckan har jag vaknat innan klockan ringt varje dag!
Det är helt perfekt, Så idag tog jag vara på dem extra timmar
som jag nu får och åkte till gymmet och körde ett magpass
och sprang..Jätte skönt!

Imorgon skall jag till Naddes jobb och få mitt hår i satt,
Linda som skall fixa, var ju ett tag sedan jag var långhårig nu..
jag har iofs ett svagt minne att jag lovade mig själv
och alla jag bodde tillsammans med i Turkiet för två somrar sen
att jag aldrig i mitt liv skulle sätta i nytt hår igen efter att Ellinor
fått sitta i två dagar för att borsta,
slita och tillslut klippa bort 70% av mitt hår.
Usch, vilken mardröm det var.....
Tur då att jag inte längre jobbar på en båt, badar och solar hela
dagarna så att mitt hår blir ett ända stort trassel, tuuuuur..
jag älskar svin kalla Sverige
Jaja, nu får jag iaf vara fin i håret.
Punkt slut på denna helt ointressanta historia.

På lördag är det dags för andra jobbet (Lindex) att umgås,
Vi skall ner på Joda och äta mat.
Saknar Lindex lite faktiskt,
Känns konstigt att jag inte kommer att jobba där i sommar..

Ikväll har jag en saknar kväll..
Jag saknar Anna -som inte ens får lov att bo på annan ort än mig egentligen
men som ändå bor i Oslo nu. Inte okej!
Neng -som lämnat oss och dragit till Thailand med Zandra..
och Henrik som flytt till Australien...
Livet är bra orättvist!

Imorgon skall jag försöka att få hit Kevin att umgås lite med oss.

Well, time to sleep! godnatt! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

NattaFnatta kom hit o umgås en helg eller så væl??
TA lite ledigt!!!